کیفیت شعار محصولات تولیدی مرجان خزر نیست، بلکه میتوان گفت که اعتبار ما ارائه محصولات با کیفیت بر اساس استانداردهای روز دنیاست

بهترین برند شیر ایرانی کدام است؟


با سلام خدمت کاربران وبسایت مرجان خزر در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان برترین و بهترین برندهای شیر ایرانی را معرفی کنیم و به شما عزیزان بگوییم که بهترین و برترین برندهای شیر آلات ایرانی از چه نظر دسته بندی میشوند.

در سال های اخیر، بسیاری از برند های ایرانی توانسته اند جای خود را در خانه های ایرانی ها و برخی از کشورهای همسایه باز کنند. خیلی از شیرآلات تولید شده در کشور ما دارای کیفیت بالا و دوام خوبی هستند به همین علت است که عمده مردم اقدام به خرید شیرآلات خانه خود از محصولات داخلی میکنند.

از طرفی میزان تنوع بسیار بالا در تولید محصولات شیرآلات بهداشتی در کشور باعث شده است که فرقی نکند که کدام سبک، مورد پسند شماست، حتما با هر سلیقه ای که در نظر دارید میتوانید شیرآلات مناسب برای خودتان را انتخاب و پیدا کنید ولی قبل از انتخاب محصولات مورد نظر باید در نظر داشته باشید که کیفیت و دوام شیر تولید شده برای شما باید مد نظر و در اولویت قرار بگیرد.

تنوع محصولات تولید شده و کیفیت متریال استفاده شده در محصولات تولیدی در برندهای معرفی شده در این مقاله میتوان گفت که در بین سایر تولیدات درایران حرف اول را میزند.

معیارهای انتخاب برترین و بهترین برند شیرآلات بهداشتی چه چیزهایی هستند؟

برندهای بسیار زیادی در حال تولید شیرآلات بهداشتی در بازار شیرآلات کشور میباشند و زمانیکه برای خرید شیرآلات بهداشتی به فروشگاه های اینترنتی و یا حضوری در بازار سر میزنید متوجه تنوع بسیار بالای تولید میشوید و معمولا هر فروشگاه حضوری بر روی یک یا دو برند فعالیت میکند و یکی لوکس و گران قیمت بوده و دیگری نسبت به آن یکی ارزان تر و اقتصادی تر است و برخی از فروشگاه های حضوری نیز مانند فروشگاه حضوری ما بصورت انحصاری روی یک برند خاص فعالیت میکنند.

همانطور که بارها گفته ایم هدف اصلی ما این است که به شما عزیزان بهترین مشاوره را برای خرید محصول مورد نیازتان بدهیم تا شما بتوانید با آگاهی کامل اقدام به خرید محصول نمایید.

مهمترین معیارهایی که برای رده بندی و دسته بندی بهترین و پر فروش ترین محصولات شیر آلات بهداشتی ایرانی باید مد نظر قرار بگیرد در ادامه بیان شده است:

جنس بدنه شیر آلات بهداشتی:

بهترین جنس بدنه شیر آلات بهداشتی، شیر آلاتی است که از جنس برنج ساخته شده اند. این فلز گرانبها و ارزشمند با آب واکنش نداده و از نظر سلامتی و کیفیت بهترین آلیاژی است که برای ساخت بدنه شیرآلات بهداشتی میبایست استفاده شود.

برخی از تولید کنندگان برای به صرفه شدن قیمت نهایی محصولات تولیدی خود برنج را با سایر آلیاژ ها و متریال مانند سرب و غیره ترکیب کرده که این مهم نیز به شدت برای ما مضر است و یکی از موارد مهم در انتخاب بهترین شیر آلات بهداشتی است.

قطعات مصرفی شیر آلات بهداشتی:

اگر فقط به ظاهر شیر آلات تولید شده توجه نمایید و از کیفیت قطعات استفاده شده در تولید آن یا به عبارت بهتر از کیفیت قطعات داخلی درون شیر غافل شوید، شاید کلاه سرتان به هنگام خرید برود. 

میتوانیم بگوییم که مهمترین قطعه داخلی شیر آلات بهداشتی کارتریج است، تمام برندهای با کیفیت از کارتریج های وارداتی استفاده میکنند.

کارتریج های اروپایی نساخت کشورهای اسپانیا، اتریش و ایتالیا از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و بعد از آن کارتریج های چینی درجه یک کیفیت نسبتا قابل قبولی در بین دیگر کشورها دارند.

قطعه دیگر پرلاتور میباشد که همان شبکه توری شکلی است که در دهانه شیر آلات بهداشتی قرار داده اند که در شدت پاششش آب تاثیر زیادی دارد.

تنوع در طرح و رنگ شیر آلات بهداشتی:

در این قسمت بسیاری از برندهای معتبر و غیر معتبر نمره های قابل قبولی را کسب خواهند کرد و برای بسیاری از سلیقه های کاربران حرفی برای گفتن خواهند داشت.

شیرآلات اهرمی جزء محبوب ترین شیرآلات بهداشتی است که در تمام مارک ها مشاهده میشود.

طراحان دکوراسیون داخلی از رنگها برای زیباتر شدن محیط استفاده خواهند کرد، فرض نمایید که یک سرویس بهداشتی لوکس را با شیر آلات طلایی و سینک ظرفشویی مشکی با شیر ظرفشویی مشکیو ... تزیین میکنید چقدر زیبا میشود و در نظر مهمانان شما، خانه شما دارای چه کیفیت بالایی است.

رنگ های طلایی، سفید، مشکی، کروم، طلایی مات و رزگلد و زیتونی و کرم جزء رنگهایی هستند که در بازار طرفدار خاص خود را دارند. اما چیزی که از این تتنوع رنگ بسیار مهمتر است، کیفیت رنگ و نحوه آبکاری آن بر روی محصولات تولیدی میباشد.

بهترین روش آبکاری برای تولیدات شیرآلات بهداشتی نوع آبکاری به روش PVD است که در شرایط خلا انجام میشود و دوام رنگ را به همراه دارد.

خدمات پس از فروش و گارانتی شیر آلات تولیدی:

همانطور که میدانید ادعا کردن در زمینه گارانتی محصولات یکی از ساده ترین کارها است و در زمان رجوع برای گرفتن گارانتی محصول خریداری شده طبق ادعا شرکت تولیدی، دیوار حاشا برای شرکت بلند است!

شاید شرکت یا شرکت هایی باشند که 100 سال شیر آلات بهداشتی تولید شده خود را گارانتی کنند و شرکت دیگری باشد که تنها 5 سال محصولات تولیدی خود را گارانتی نماید ولی بهترین توضیح و توجیهی که میتوانیم بگوییم این است که قبول مسئولیت گارانتی خودشان را انجام دهند.

اگر شما 100 سال گارانتی محصول خریداری شده را داشته باشید ولی شرکت تولید کننده هیچ مشکلی را پذیرا نباشد، این گارانتی 100 ساله بدون ارزش است.

نکته دیگر در امر گارانتی محصولات این است که شرکت تولید کننده بتواند قطعات محصول را تامین کند، اگر پس از خرابی، قطعه مورد نظر برای تعویض موجود نباشد دیگر شیر یا محصول خریداری شده ارزشی ندارد.

سابقه رضایت مشتریان:

سابقه رضایت مشتریان برای محصولات تولید شده توسط شرکت تولیدی و مخصوصا شرکت تولید شیرآلات بهداشتی بسیار حائز اهمیت است و یکی از عوامل موفقیت برندها میباشد.

وقتی برندی به مرحله رضایت کاربران و مشتریانش برسد، موارد بسیار زیادی را در امر تولید و فروش و گارانتی رعایت کرده است.

شرکت تولیدی مرجان خزر با مشتریان و نمایندگان فروش خود زیاد در ارتباط بوده است و این موضوع باعث این امر شده است که یکی از معیار های اصلی ما برای انتخاب بهترین شرکت تولید شیرآلات بهداشتی سنجش میزان رضایت مشتریان از کیفیت محصولات و پشتیبانی آن باشد.

برخی از برترین و بهترین شرکت های تولید کننده شیرآلات بهداشتی در ایران

امروزه میتوانیم بگوییم که شیر آلات بهداشتی تولید شده در ایران دارای کیفیت بالایی هستند به طوری که در این زمان دیگر کمتر کسی است که برای خرید شیر آلات بهداشتی مد نظر خود اقدام به خرید از تولیدات خارجی نماید.

اگر بخواهیم در این زمان بهترین و برترین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی را به شما عزیزان معرفی کنیم این کار بسیار سخت میباشد و تنها میتوانیم به این نکته بپردازیم که چون صنعت تولید شیر آلات بهداشتی در ایران رشد خوبی داشته است ما تنها بر اساس توجه به ظاهر و کیفیت طراحی و متریال و همچنین خدماتی که تولید کنندگان به مشتریان خود ارائه میدهند جزء معیارهای اصلی گردآوری این لیست لحاظ کرده ایم و در ادامه لیستی از بهترین برندها برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم.

شیرآلات بهداشتی قهرمان

یکی از قدیمی ترین شرکتهایی است که در زمینه تولید انواع شیرآلات بهداشتی فعالیت میکند و جزء برترین تولید کنندگان شیر آلات بهداشتی در ایران است.

شیر آلات قهرمان از سال 1359 فعالیت خود را در زمینه تولید شیر آلات شروع کرده است و نزدیک به 35 سال میباشد که در زمینه تولید شیر آلات بهداشتی فعالیت خود را ادامه داده است.

مدت ها این برند به عنوان پر فروش ترین برند تولید کننده شیر آلات بهداشتی ایران بوده است و هنوز هم یکی از نام آشنا ترین برندهای شناخته شده در این زمینه در کشور است.

شروع فعالیت این شرکت در شهر تهران بوده است ولی به مرور به اردبیل نقل مکان کرده و در حال حاضر این شرکت بزرگترین کارخانه تولید شیر آلات بهداشتی در خاورمیانه است.

شما میتوانید از طریق تور مجازی درج شده در این لینک از کارخانه شیر آلات بهداشتی قهرمان بازدید کنید.

محصولات تولید شده توسط برند قهرمان، به بیشتر  از 20 کشور دنیا صادر میشود. تنوع محصولات خوبی دارد که میتواند سلیقه ی تمامی نظرات را تامین کند.

از تولید شیر آلات کلاسیک گرفته تا تولید شیر آلات مدرن و امروزی که در ساختمانهای لوکس به کار میروند جزء تولیدات این کارخانه میباشد.

قهرمان، در سال 1398 برنده جایزه بهترین برند در کیفیت و تنوع شیر آلات ساختمانی شده است و همیشه با افتخار به این نشان تکیه داده است.

محصولات شیر آلات قهرمان دارای 5 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش بوده است.

شیرآلات راسان

کیفیت بالای شرکت تولید کننده شیر آلات بهداشتی راسان به خاطر کیفیت تولیدات آلمانی آن میباشد.

متخصصان و فناوری های به کار رفته در تولید این محصولات، با استفاده از توانمندی ها و دانش بسیار بالای متخصصان، اقدام به تولید شیرهای فانتزی، اهرمی و کلاسیک می نمایند.

تنوع بسیار بالای محصولات تولیدی در شرکت تولید شیر آلات بهداشتی راسان بالا است و نزدیک به 300 مدل مختلف تولید میکنند.

طراحی های با کیفیت و مدرن، رنگ های کروم و سفید و طلایی و کیفیت عالی جزو ویژگی های شیر آلات راسان میباشد و به راحتی جای خود را در بازار ایران باز کرده است.

شیر آلات کی دبلیو سی

تجهیزات این شرکت برند اصلی شرکت شیر آلات کی دبلیو سی سوئیسی است و متریال و مواد آن نیز از معروف ترین و با کیفیت ترین مواد به کار رفته در  تولید شیرآلات میباشد.

به راحتی در خانه های لوکس ایران مشاهده میشود و تخصص تیم تولیدی این برند تولید شیر آلات ساختمانی و توکار بوده است.

حدود 150 سال میباشد که در ایران در حال فعالیت هستند و خط تولید های مختلفی نیز در کشورهای جهان از جمله کشورهای آلمان، ایتالیا و آمریکا دارند و تنها شرکت نمایندگی این برند در خاورمیانه شرکت KWC ایران میباشد.

شیر آلات شودر

یکی دیگر از برند های پرفروش و باکیفیت در ایران برند شودر میباشد.

عمل این شرکت بیشتر از سی سال هست و از سال 1370 در ایران شروع به فعالیت کرده است و شیر آلات تولید شده درون این برند کاملا ایرانیست.

شیر آلات شودر بر روی جزییات و طراحی و تکنولوژی با توجه به نیاز مشتریان تاکید زیادی دارد.

تنوع محصولات بالایی که در این برند در تمام بخش های شیر آلات داخلی از جمله حمام و سرویس های بهداشتی و آشپزخانه و کابینت هست این برند را جزء پیشگامان در امر تولید محصولات کاربر پسند قرار داده است.

حوزه فعالیت شرکت شیرآلات شودر در تولید و عرضه شیر آلات بهداشتی در داخل و خارج از کشور عزیزمان ایران میباشد و طراحی های خاص و مدرن شودر، باعث تفاوتش با دیگر برندها شده است.

شیر آلات ایرانی شرکت شودر از جمله شیرآلات بهداشتی آشپزخانه با لوله های قابل انعطاف هستند که این مدل از طراحی سبب میشود که شستن ظرف ها ساده تر شوند.

دوام و کارآیی این مدل از محصولات، به رشد محبوبیتش در بین مشتریان ایرانی کمک زیادی کرده است.

بهینه سازی مصرف آب نیز با بکارگیری از فناوری های پیشرفته و طراحی های متناسب از نقاط قوت این شرکت میباشند.

شیرآلات ویلسون

شرکت ویلسون، با شعار تجربه ای بسیار متفاوت با محصولات ویلسون پا به میدان تولید و رقابت با غول های صنعت شیر آلات گذاشته است و بیش از 5 سال است که در زمینه تولید و فروش محصولات شیر آلات فعالیت میکند و در این مدت با تنوع بی نظیر در تولید و رنگ بندی مثال زدنی و فعالیت درست در امر مشتری مداری سهم بازر خوبی را از آن خود کرده است.

امتیاز ویژه این برند، آبکاری بدنه شیر آلات تولید شده به روش PVD است و دیگر مورد این است که تمامی محصولات خود را به مدت 5 سال گارانتی واقعی میکند.

کارتریج درج شده درون محصولات تولیدی این برند وارداتی بوده و به مدت 10 سال خدمات پس از فروش خواهند داشت.

بسیاری از شیر آلات تولید شده برای اقتصادی شدن قیمت ها، بدنه شیر را ضعیت میکنند تا برنج کمتری مصرف شود ولی شما میتوانید با مشاهده بدنه شیر آلات تولید شده توسط شرکت ویلسون خودتان قابلیت بدنه محصولات تولیدی این شرکت را مشاهده کنید.

اگرچه مدت زمان کمی است که از حضور محصولات تولیدی توسط ما در بازار میگذرد ولی به خاطر کیفیت محصولات تولیدی میتوانیم بگوییم که محصولات ما در کشورهای همسایه نظیر ایران و امارات و ازبکستان صادر میشود.

شیرآلات بهداشتی مرجان خزر

همانطور که بارها و بارها گفته ایم یکی از وجوه تمایز برند ما با سایر همکاران فعال در این حوزه ارائه مشاوره های تخصصی است که مشتریان بتوانند بر اساس نیازهای خود اقدام به خرید محصولات خودشان نمایند.

از طرف دیگر میتوانیم بگوییم که کیفیت متریال استفاده شده درون محصولات تولیدی مرجان خزر از کیفیت بالا برخوردار بوده و همچنین قطعات بکار رفته درون محصولات ما نظیر کارتریج و دیگر قطعات از محصولات وارداتی کشورهایی نظیر آلمان است.

سابقه فعالیت تولیدی ما در امر فروش و عرضه و گارانتی محصولات شیر آلات بهداشتی مرجان خزر بیش از 40 سال بوده است و میتوانیم بگوییم که تنوع کالا و خدمات ارائه شده با دیگر رقبا در این زمینه برابری میکند و شما میتوانید کیفیت محصولات را از طریق کاتالوگ های قرار داده شده درون وبسایت و همچنین مراجعه حضوری به دفتر فروش یا دفاتر نمایندگی ما مشاهده فرمایید.

شیر آلات کسری

این شرکت در سال 1381 شروع به فعالیت کرده است و نزدیک به 120 مدل تولیدی این برند در بازار وجود دارد.

بخش عمده تولیدات شیر آلات کسری به کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان و سوریه و ... و همچنین کشورهای آفریقایی و روسیه صادر میشود.

شرکت شیر آلات کسری نمایندگی بزرگی از شرکت چینی HUAWIE و آلکاپلاست جمهوری چک است.

با توجه به نیاز مشتریان در بازار هدف برند شیر آلات کسری همچنان به تولید شیرهای کلاسیک در کنار شیرهای اهرمی کرده است.

شیرآلات شیبه

شاید یکی از قدیمی ترین برندهای تولید شیر آلات بهداشتی خانگی برند شیر آلات بهداشتی شیبه باشد.

نام این برند را بسیاری از ایرانی ها شنیده اند و محصولات تولیدی آنها را استفاده کرده اند.

اعتبار این برند در بازار به نحوی است که در هر مغازه ای یک مدل از این شیر آلات پیدا شده و یا حتی پیشنهاد میشوند.

کیفیت محصولات تولیدی این برند مورد پسند و نظر بسیاری از ایرانیان است.

شیر آلات درخشان

این شرکت فعالیت خود را از اوایل دهه 80 شمسی کار خودش را شروع کرده است و اما به سرعت جای خودش را در بین برندهای مختلف تولید شیر آلات باز کرده است.

تنها فعالیت شرکت درخشان تولید شیر آلات بهداشتی نیست ولی این شرکت به تولید شیر آلات خاص و زیبا مشهور و معروف است.

با گسترش وسایل آشپزخانه، شرکت درخشان اقدام به تولید سینک، گاز آشپزخانه و شیرهای ساختمانی کرده اند و هماهنگی این سه باهم مزیت خرید از این برند ایرانی میباشد.

شیرآلات شایان

بیش از سی سال هست که این شرکت در زمینه تولید شیر آلات بهداشتی فعالیت میکند و نامی آشنا در بین برندهای تولید شیر آلات بهداشتی میباشد.

در بین محصولات شیر آلات بهداشتی شایان، شیرهای اهرمی، خاص و فانتزی و کلاسیک دیده میشود. رنگهای برنز و کروم و طلایی نیز در تولید این شیرها به کار رفته شده است.

بیشتر شیرآلات تولیدی این شرکت، کیفیت بالایی دارند و به بهینه سازی مصرف آب کمک شایانی میکنند.

در کلام آخر باید گفت که شما میبایست به هنگام خرید به نکات گفته شده در این مقالات دقت کنید و این خیلی مهم است که محصولی بر اساس نیاز خودتان خریداری کنید.

تهران،چهارراه گلوبندک،خیابان ۱۵ خرداد،نرسیده به چهارراه،پاساژ فروردین نو،طبقه پایین،پلاک ۱۶

فکس : ۵۵۸۱۴۱۴۳-۰۲۱
تلفن : ۴۵۸۴۰۸۷−۰۲۳۳ − ۰۹۱۲۸۱۴۹۹۲۶
کدپستی : ۱۱۱۴۷۸۹۴۱۵

تمامی حقوق برای وبسایت مرجان خزر محفوظ است.